fredag 17 september 2010

Morgonpromenad

Idag var det städdag så jag och Wilmer flydde lägenheten kl åtta imorse. Vi hade tur att det var fint väder. Vi gick till sjöstaden och promenerade runt lite överallt. Wilmer sov så länge jag hade vagnen i rullning. Han är som sagt lite svårsövd just nu, tror att det måste vara någon utvecklingsperiod eller nåt. Han är väldigt klängig..

Runt halv tio började vi gå hemmåt igen. Jag tänkte att vi kunde gå förbi BVC och amma, byta blöja och passa på att väga Wilmer eftersom vi inte kunde gå hem ännu. Precis då skulle de självklart ha föräldraträff så jag fick låna toan och amma och byta där, sen smet vi ut igen. :) Wilmer lyckades somna om i vagnen så vi promenerade runt till klockan elva. Då vågade vi oss hem igen. Supertrevligt att komma hem till en städad lägenhet! Bra start på helgen!

Sen vi kom hem har Wilmer vart gnällig. Det känns som han är övertrött även fast han har sovit. Han vill knappt ta bröstet, han bara skriker och gnäller. Man känner sig lite maktlös. Han var rätt nöjd ett tag när jag höll upp honom så han fick "gå" lite. Men han orkar ju inte så länge. Han verkar vara arg för att han inte kan gå själv.. Det enda som funkar annars är att bära runt på honom så han får se nya saker hela tiden. Jag fick till och med gåamma för att han skulle ta bröstet! Sen somnade han och sov två minuter..suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar