tisdag 27 juli 2010

Storytel


Jag är Buzzador och får prova grejer och tjänster gratis för att utvärdera dem. Nu är jag med i en kampanj för Storytel som är ljudböcker till Iphone och Android (modell 1.6 eller nyare, dock ej Sony Ericsson X10 Mini). Det är ju superskönt att slippa vända blad i boken och sånt speciellt nu på sommaren när man ligger och solar eller för oss som han småbarn som ammas tex. De har väldigt många bra böcker att välja på.

Vill ni också prova två ljudböcker gratis i en månad så följ länken nedan! Ni har fram till 22 augusti på er att registrera er på Storytels kampanj. http://www.storytel.se/buzzador

Är ni intresserade av att vara med i Storytels kampanj så säg till mig så skickar jag över en pdf med alla regler och villkor. Det kostar inget men man måste anmäla ett betalkonto iaf och man måste själv avregistrera sitt konto efter en månad för att slippa betala i fortsättningen.

Vill ni också bli Buzzadorer så skicka er mailadress till mig så skickar jag en inbjudan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar