torsdag 29 juli 2010

Bröllopsklädsel till Wilmer


Vi är bjudna på bröllop i augusti, det är min kompis Lina som ska gifta sig med sin Andreas. Så jag är på jakt efter kläder till Wilmer, men det verkar inte vara så lätt att få tag på snygga finkläder till en liten bebis. Har kollat runt en hel del, så jag sydde lite själv. Det blev en väst och jag håller på med byxorna ( vet inte hur mycket han kommer växa på längden så jag väntar med att sy upp byxorna). Så nu är det bara en vit skjorta som fattas. Någon som har tips på vart man kan hitta en vit skjorta i stl 56 eller 62?

3 kommentarer:

  1. vad duktig du är! vi ska också på bröllop i slutet på augusti, och har inte ens haft en tanke på finkläder.. hmm. dags att börja fundera :)

    SvaraRadera
  2. Tack Linda! :) något fint måste han ju ha på sig. Men det är nog lite lättare att hitta finkläder till en tjej, det finns ju så mycket fina klänningar. :)

    SvaraRadera
  3. Hej

    Den vita skjortan hittade jag på HM. Den är i stl 62 men va lite stor så vi fick vika upp ärmarna :-) Den är i lite tjockare material och inte så tunn som en "finskjorta"

    Lycka till i jakten

    Kram
    Angelica

    SvaraRadera