måndag 5 juli 2010

Äntligen här!


Nu har det inte blivit några inlägg på ett tag, detta pga av att mina värkar satte igång i onsdagskväll vid 19 tiden, i torsdags kl 18 åkte vi äntligen in till SÖS och kl 05.58 i fredags morse föddes vår älskling Wilmer! Han vägde 3020g och är 49,5cm lång. Vi blev kvar på BB hela helgen för lillkillen ville inte suga på bröstet. Jag ska skriva ner hela min förlossningsberättelse och lägga upp den så fort som möjligt, man har ju lite tajt om tid nu när man har en liten som kräver all uppmärksamhet. :)

7 kommentarer:

  1. GRATTIS malin!! åh vad avundsjuk jag blir men hur glad som helst för er skull! vilken liten goding :)
    jaa, berätta mer sen när du har tid. galet nyfiken.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Stort grattis!!!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Halloj Malin
    Ser fram mot att läsa om era erfarenheter och mötet med lilla Wilmer. Förresten, han ni träna något med TENS maskinen och användes det vid förlossningen?

    Jag har läst på lite den här gången om hur man ska använda den så förhoppningsvis kanske det funkar bättre denna gång.

    Förutom det så börjar graviditeten kännas av nu. Jag mår toppenbra på dagarna men det är nätterna så plågar mig. Jag har så fruktansvärt ont i ryggen, det blir ingen skönhetssömn direkt där man vaknar utvilad. Nej nu får Bejben komma! :)

    Ha det gott så kikar jag in här för att ta del av er nya värld. Kram kram Stina

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Han är så fin och go. Morbror Nicklas ville åka upp igen så fort som möjligt och hälsa på och jag håller med, det är svårt att låta bli. Men med stor bild på kylskåpet och bakgrundsbild på datorn så kan jag hålla mej några dagar, tror jag.

    Många kramar från en lycklig Mormor

    SvaraRadera
  6. Här har jag missat. STORT grattis till sötnosen:) Mår ni bra? Går allt bra där hemma?? Kram

    SvaraRadera
  7. Tack snälla för era kommentarer! Vår vår bra alla tre! :)

    SvaraRadera