torsdag 27 maj 2010

Trött och lite längtan till Venedig


Denna vecka har jag vart väldigt trött.. och jag har lite ont i halsen. Nu har jag även börjat bli lite snorig, det låter alltså som att en förkylning är påväg.. Hoppas, hoppas jag slipper! Har varken tid eller lust att vara sjuk nu. Men imorrn är det ju fredag och sen är det bara två veckor kvar på jobbet! Sen blir det tre veckors semester då jag bara ska vila och hämta krafter inför förlossningen. Sen är det bara för bebbi att komma ut!

Jag bytte nyss profilbild på facebook, jag tyckte att bilden inte riktigt stämde överens med verkligheten längre. Bilden är från i somras när Niklas och jag var i Venedig, lite smalare midja hade man då! Hoppas man hittar tillbaka till den midjan sen!

2 kommentarer:

  1. Klart du kommer göra det, några löpturer med syrran och sen så är ¨smalin¨ tillbaka :)

    SvaraRadera