måndag 24 maj 2010

Äntligen klart!


Nu är äntligen lapptäcket klart! Det tog sin lilla tid, man märker att man inte är van att sy så myckert längre. Jäkligt jobbigt att pussla ihop alla rutor så de matchade. Jag körde lite väl mycket på fri hand när jag klippte ut alla rutorna så det fick jag äta upp eftersom jag var tvungen att rätta till det efteråt. Det är ju knappast perfekt, men egendesignat och skapat med kärlek. Hoppas bebben kommer att sova gott under det iaf! :)

Nu ska det bara bli ett matchande örngott också..

4 kommentarer:

  1. jättefint! du kom väl ihåg att märka det nu också? :)

    SvaraRadera
  2. Tack! :) Nej, jag har ju faktiskt inte gjort det.. visste inte riktigt hur jag skulle märka det. :(

    SvaraRadera
  3. typ med dina initialer och vilket år, brodera! ditt barn kommer att älska det när han/hon är äldre. lovar :)

    SvaraRadera