söndag 19 maj 2013

Testat lite av Loppi blogbag

Eftersom vi har vart sjuka här hemma har jag inte haft så mycket tid att testa produkterna i Loppi blogbag som jag fick hem i veckan. Wilmer blev superglad när han fick syn på pysselkitet från Nicke Nyfiken. Han fick loss med kritorna över det mesta och förstod inte riktigt vad man skulle göra men var lika glad ändå. :) Det fanns ett memoryspel också som vi nog snart ska testa, han har testat memoryspel på Ipaden så då borde han haja hur man gör med ett riktigt också.




Jag har testat Barnängens shower + lotion och denna är ju suverän för stressade mornar när man inte hinner smörja in sig, plus att den doftar supergott av granatäpple och doften dröjer kvar på kroppen även efter dusch vilket är härligt. Dock är jag av den supertorra typen så jag måste nog fortsätta använda bodylotion när jag har tid till det. :)


De ätbara sakerna har vi ännu inte hunnit testa, jag har knappt haft någon aptit alls denna vecka vilket kanske är förståeligt. Det är väldigt ovanligt för att vara mig så jag hoppas att det ramlat något kilo på kuppen! :)

Men jag gillar verkligen ost så det ska bli supergott att få göra en god somrig sallad av Arlas Apetina cremy block ost. Denna ost behöver inte stå kyld så den är perfekt att ta med sig på picknick eller någon utflykt!


Jag fick även med en produktcheck för en likadan ost från Arla Apetina, någon som är intresserad av att testa? Först till kvarn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar