torsdag 9 maj 2013

Längtar till helgen

I helgen kommer barnen att få sova över hos mormor då Niklas och jag har bokat in en hotellövernattning! Vi har planerat lite löst för en dag på stan med lite shopping och strosande och sen ska vi ut och äta på kvällen. Jag ser verkligen fram emot det! Det är över ett år sedan vi var ute bara vi två så det ska bli supertrevligt. Speciellt att faktiskt kunna prata med varandra utan att bli avbrutna eller överröstade.

Bild lånad från Smak


Det blir första natten utan Juni så det kommer kännas väldigt konstigt, men någon gång måste ju bli den första. Hon kommer ju ha det så bra och bli bortskämd hos mormor. Wilmer är ju mer van att sova hos mormor så det är jag inte orolig för. Hoppas att de sköter sig så vi kan passa på att njuta av att vara barnfria en natt! Jag ser också väldigt mycket fram emot att få sovmorgon och en god hotellfrukost. Det är ju det bästa med hotell, frukosten! Så härligt att kunna sitta och äta i lugn och ro.

På söndag hoppas jag på att vara lite utvilad, glad och sakna mina barn sådär mycket så man bara vill gosa med dem hela kvällen!

1 kommentar:

  1. hmm ja vet inte hur dem gör. när sista anmälningsdatumet var. hoppet är det sista som lämnar en! krams

    SvaraRadera