måndag 27 maj 2013

Dagens fynd

Jag hittade verkligen superfina grejer på dagens utförsäljning hos ByEngberg! Har ni vägarna förbi så måste ni titta förbi! Adress Nybrogatan 72. Om ni inte har vägarna förbi så ta en omväg! Jag lyckades tydligen bara plocka på mig saker från säsongens plagg. Jag hade lite svårt att tänka framåt så jag köpte sommarplagg! :) Tyvärr jag var tvungen att tänka på plånboken, annars hade jag lätt kunnat köpa på mig hela butiken. Man blir inte direkt rik av att vara föräldraledig tyvärr.



Jag fyndade en superfin vind och vattentät jacka från Ticket to Heaven till Juni som blir perfekt i höst och kanske även kalla sommarkvällar?

Wilmer fick en fin T-shirt med krage från Mini a ture som blir perfekt i sommar. Juni fick även en klänning och en tunika från How to kiss a frog. Hur söta är inte de?

Bild lånad från ByEnberg's instagram
Det fanns även mycket fint från Joha, Petit Bateau, Marmar m.m. Missa inte det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar