lördag 26 januari 2013

Bröllops-outfit

Vi ska på bröllop i Februari och jag har kollat igenom min garderob för att hitta något passande för ett vinterbröllop men det var några år sedan jag köpte kläderna som hänger där så allt kändes mossigt och dötrist! Plus att jag mest har sommarklänningar och det känns inte riktigt rätt mitt i vintern och annars är allt svart vilket ju inte är så passande på ett bröllop. Alltså många argumentet för en shoppingrunda!

Jag sprang förbi Vila lite snabbt idag när jag hade ett annat ärende och såg denna klänning. Jag gillar modellen jättemycket men tyget är lite "gammal gardin" feeling, vet inte riktigt om jag gillar eller ej. Måste nog prova hur den ser ut på. Nästa vecka får jag ta en dag och scanna butiker efter något passande som inte kostar skjortan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar