måndag 14 juni 2010

Mammaledig

Idag har jag haft min första mammalediga dag, officiellt är det bara semester eftersom jag inte kommer använda mina mammadagar förrens beräknad födelse, men ändå! Jag har dammsugit, tvättat och sytt klart örngottet till lapptäcket. Annars gick dagen väldigt fort..

Idag är det bara 21 dagar kvar! :) Längtar! Funderar på att köpa hallonbladste, det ska tydligen ha en stimulerande effekt på livmodern, den hjälper till att förbereda livmodermuskulaturen inför förlossningen och kan på så sätt göra det lättare att föda barn.

1 kommentar:

  1. Vad skönt att du är mammaledig nu, jag har varit det i över 1 vecka nu, gött! Men som sagt lite rastlös blir man. Vad fin mage du har! JA jag har varit flitig med mitt bakande, måste ha något att göra. Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera