torsdag 24 juni 2010

Bakat!


I dag har jag bakat solrosfrallor! Det är rätt ovanligt att jag bakar, men det var inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara. Jag sökte efter ett lätt recept, men det var ändå rätt mycket jäsning och sånt. Rätt kul när man får se resultatet. Jag var tvungen att provsmaka en, de var goda! :) Jag tror jag sparar två till frukost imorrn, resten ska frysas in!

Nu sitter jag och klurar lite på ett telegram till Tommie och Eva som gifter sig i Danmark nästa helg. Tyvärr kan vi inte följa med pga bebbens nära ankomst. Jag har ingen lust att föda i Danmark så vi får hålla oss hemma. :) Det är svårt att skriva telegram, jag tycker det är lite fånigt att rimma så jag försöker undvika det. Får se vad Niklas tycker när han kommer hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar