torsdag 29 april 2010

Yoga

Idag var jag på gravidyoga igen, det är väldigt skönt och avslappnande.. Nästan för avslappnande idag, jag nickade till några gånger, pinsamt! Skönt att alla blundar så det var nog ingen som märkte något.. :) Nu början man komma in mer i andningen men jag har fortfarande lite svårt att släppa alla tankar, det börjar alltid komma en massa tankar om jobbgrejer som jag måste komma ihåg att göra osv. Men jag jobbar ju en och en halv månad till så jag får väl vänta med att släppa alla jobbtankar.

Imorrn är det valborg och 8 år sedan Niklas och jag träffades för första gången! Vem visste då att man skulle sitta här åtta år senare men en bebis i magen.. :) Men nu längtar jag verkligen till bebisen kommer, två långa månader kvar! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar