fredag 16 april 2010

Helg

Äntligen fredag igen! Veckorna går fort nu, tyvärr gör ju helgerna det också. Men, men. Idag var jag förbi indiska på lunchen och hittade en klänning som jag fick plats med magen i! Hoppas jag kan ha den ett tag. Jag ska nog inviga den imorrn när vi ska bjuda Linda och Jens på middag. Jag gick även in en sväng på Polarn och Pyret och hittade två supersöta bodys i stl 56. Men mina jobbarkompisar övertygade mig om att jag måste köpa mindre storlek, annars kommer de inte passa i sommar. Så det blir till att försöka hitta mindre. Ska försöka fixa bild på de små söta också!

Imorrn ska vi som sagt få fint besök av min kompis Linda och hennes kille Jens. Vi ska bjuda på trerätters middag, hoppas det blir gott! Jag provgjorde fördrinken idag, det blir en fläder-mojito, den blev faktiskt supergod. Det blir ju en alkoholfri för mig såklart. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar