fredag 26 april 2013

Regnbågens Barnkläder och The Brand


Igår såg jag på Regnbågens Barnkläder's facebooksida att de hade fått in en leverans från The Brand med bland annat superfina leggings och tröjor så jag ringde direkt till Jessica i butiken och frågade om jag kunde få lägga undan i Juni's storlek. Jessica som driver butiken i Hammarby Sjöstad är även min granne så hon tog med sig dem hem så jag fick chansen att prova dem på Juni hemma i lugn och ro. Snacka om service!

Jag blev kär direkt! De är så himla fina. Jag skulle gärna vilja ha lite fler grejer från The brand men nu får jag nog hejda mig lite med shoppingen..

Sötaste blöjrumpan! :) Inte de snyggaste bilderna men det är lite svårt att få denna lilla damen att stå still!

Om du har vägarna förbi sjöstaden så tycker jag verkligen att du ska gå förbi gulliga Jessica på Regnbågens Barnkläder på Hammarby Allé 59.

2 kommentarer: