fredag 26 april 2013

Bloggmingel på ByEngberg





Igår eftermiddag åkte jag in till stan för ett bloggmingel på ByEngberg på Nybrogatan 72. Butiken och webshoppen ByEngberg drivs av Johanna Engberg som startade företaget när hon var mammaledig till sin dotter, kan tilläggas att hon är ensamstående! Johanna är verkligen en inspirerande kvinna! Hon har en supermysig liten butik som är inrett med så himla fina skåp, möbler och den är nytapetserad med tapeter från Sandbergs Tapeter.För att inte tala om alla grymt fina kläder hon har i butiken! Jag skulle kunna gå och känna på och prova allt i flera timmar.

Under eventet bjöds det bland annat på rosévin, cakepops från Holysweet och hälsoshots från Ecoist. Det serveradeds på fina tallrikar från Anita Schulmans porslinserie.

Johanna berättade om lite nya märken som kommer till butiken i höst och lottade ut fina vinster från, ByEngberg, Mini A Ture, Petit Bateau, Joha, Nick Söderblom, Childhood och Joel Home. Jag vann en lyxig kräm!

När vi skulle gå fick vi även en goodiebag med oss! Där i var det saker från Plaza kvinna, Go green, Giordani, Ecoist, O Magazine och Farmhouse som även hade specialsytt söta påsar just för eventet!

Jag köpte med mig en supersöt klänning från Tutto Piccolo som Juni ska få ha på sitt 1-årskalas!

Jag träffade även många trevliga bloggerskor, bland annat dessa som jag känner till sedan tidigare Malin, Nina, Madeleine på Barnshopping och Jenny på Easy babies.

Tack Johanna för en supertrevlig kväll i din butik!




2 kommentarer:

  1. Fin blogg du har!! Kul att ses igår, hoppas det blir fler tillfällen :) kram Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! :) det var jättetrevligt att ses! Kram

      Radera