tisdag 23 april 2013

Little Fred

I går efter förskolan var vi förbi Fogia en sväng, Wilmers kompis Ossian skulle dit och fika med sin pappa så Wilmer bjöd in sig själv och lyckades få en bulle också trots att jag inte hade med mig min plånbok. Nu är vi skyldiga Ossians föräldrar två bullar! (Note to self: börja ta med plånbok, man vet aldrig när Wilmer vill fika och då blir det så pinsamt att inte ha några pengar med sig!). Det är ju ett nytt cafe där nu, Little Fred. Wilmer gillar deras bullar, jag såg nu att de har börjar servera sushi till lunch! Äntligen får vi ett trevligt lunch alternativ till dyra (men goda!) maten på FB sea.

För er som har vägarna förbi så är detta ett mysigt fika och lunchtips! :)


Jag var livrädd att Wilmer skulle ha sönder något på Fogia, de har ju sjukt snygga möbler och inredningsprylar, men dyra! Jag såg framför mig hur han springer in i ett superdyrt bord och har sönder det.


Lyckliga killar mumsar på bulle! :)

De har en rolig lekkorg med puzzel och mjuka klossar också så uttråkade barn har något att göra, tyvärr har nog Juni bitit sönder en och annan puzzelbit nu. Såg iof lite bitmärken på endel innan så det var nog inte bara hon. :)

1 kommentar: