fredag 5 april 2013

Loppievent

Idag kom min snälla mamma hem till oss och tog hand om barnen medan jag åkte in till stan och gick på loppieventet Kids Fashion på operaterassen. Det var utställare som Elodie details, Geggamoja, Brand for kids med märket Tutto piccolo, Polarn & Pyret, Ebbe, Boob och Lyndmyr med fler. Det hölls barnmodevisning och coola Cecilia Blankens var konferencier och pratade om årets barnmode.

Jag är så imponerad av alla duktiga barn som gick modevisningarna! Tror aldrig att jag skulle få Wilmer att gå.

Årets barnmodebloggare korades och det blev Petit Fashion

Efteråt fick alla en fullproppad goodiebag med en massa fina barngrejer! Alltid lika uppskattat. Tack loppi för att jag fick komma! :)



Denna fina kappa ångrade jag nästan att jag inte köpte! Det var ju halva priset och allt. Den är från Tutto Piccolo via Brands for Kids.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar