måndag 11 februari 2013

Kaosmorgon som vanligt

Ny vecka! Hoppas, hoppas att alla håller sig friska denna vecka.

Alltså, varje morgon är det kaos när man ska äta frukost!

Wilmer är alltid hungrig och vill ha yoghurt och flingor direkt när han har klivit upp. Fixar det och sen byta blöja på Juni och klä på henne, sen kan jag börja med frukost till Juni och mig själv. Oftast hinner jag inte så långt innan Wilmer skriker efter mer yoghurt och ringar! Han har lite svårt att vänta så det är bara att fixa det direkt annars kommer han att ropa på mig tills jag har fixat det, Juni får vänta lite. Man har ju tur om man faktiskt hinner sätta sig och trycka i sig en macka och lite kaffe innan någon har bajsat.

Jag har faktiskt köpt denna fåniga kaffetermos på lagerhaus, annars skulle jag aldrig få dricka varmt kaffe!



Haha, visst är underbart att vara småbarnförälder! :) Jag fasar för den dagen man måste fixa i ordning och mata två barn innan man ska iväg till förskolan och sedan till jobbet. Jaja, det är ett tag kvar dit iaf. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar