lördag 6 mars 2010

Soliga lördag

Idag har vi haft besök av hela familjen Fredin, det blev lite inspekterande av magen. De har ju inte sett mig sen i januari så lite har ju hänt på två månader! Min mamma tyckte det såg ut som en pojkmage eftersom den putar rakt ut och inte på sidorna. En liiten spark delade vi med oss av till mamma/blivande mormor, annars är h*n mest blyg och sparkar bara när ingen är i närheten. Pappa går bra ibland. :)

Jag fixade lite lunch till oss bestående av kyckling i ugn, klyftpotatis, sallad och kall sås till. Det tog lite längre tid än vad jag hade tänkt men tillslut blev det mat och ingen hann svimma innan. Efter att de åkt tog jag och Niklas en promenad i solen, härliga sol! Man blir så mycket gladare när solen lyser. Niklas har spelat lite piano för bebisen idag, hoppas bebisen uppskattar lite pianomusik. Nu är det Niklas tur att laga mat, lasagne står på menyn. Ni får ha en trevlig lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar