onsdag 17 mars 2010

Sol,sol,sol!

I dag kom solen på allvar, så det blev att slänga kläderna och ta fram bikinin. Eftesom min kropp inte har sett solen sen förra sommaren så blir det ju till att smörja och smörja med solskyddsfaktor. Jag blir lätt röd, och ja röd blev jag allt ändå. Tydligen har jag glömt att smörja händerna så de är väldigt röda just nu..Aj,aj. På förmiddagen var jag faktikt och unnade mig en pedikyr på hotellets spa, det var skönt! Men färgen på nagellacket blev väl lite väl pensionärsvarning. Spadamen höll fram ett blodrött nagellack och jag frågade om det fanns något "less colourfull" då föll hon upp ett till rött nagellack som jag utan glasögon inte kunde skilja från det första. Så rött blev det. :)

3 kommentarer:

  1. Du får vara försiktig så att du inte blir helt uppbränd och rött nagelack är väl sexigt.

    Mamma

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha du är rolig du Malin. Pensionärsrött.. hahhahaha ser det framför mig. Igår bokade vi också en resa innan babyn kommer. Vi drar till Teneriffa en vecka med avresa den 30 mars.. ska bli så skönt!

    Att resa med Ellen ska också bli väldigt spännande. Stor kram på er och jag håller tummen för att solen stannar.

    SvaraRadera
  3. Låter ju riktigt snyggt, är väl lite kul att matcha med din nya kroppsfärg... : )

    Kram Syrran

    SvaraRadera