måndag 25 mars 2013

Skrivkurs

Min helg spenderades i en gymnasieskola i Sickla, för jag var nämligen på en skrivkurs!

Jag har alltid gillat att skriva, det är väl lite därför jag började blogga. Men jag har verkligen inte prioriterat att skriva på många år så när jag läste på Lisa's blogg att de skulle anordna en skrivkurs blev jag så sugen så jag var tvungen att anmäla mig. Nu är jag superglad att jag gjorde det! Jag har svårt att tro att jag någonsin skulle skriva en hel bok men nu är jag i alla fall väldigt peppad att börja skriva igen! och läsa! Jag vill läsa så mycket böcker, Hungerspelen till att börja med! Böckerna på bilden köpte jag av författarna som föll i kursen så de blir mina närmsta kompisar framöver.

Men det där att få tid att skriva, det räknar jag inte direkt med att det ska bli i den närmsta framtiden. Men kanske om sisådär tio år kanske.

Böcker av Lisa Bjärbo och Johanna Lindbäck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar