tisdag 19 april 2011

Hemmahäng

Fytusan för att vara sjuk! Det har vart en minst sagt tuff helg. Jag har haft feber och vart allmänt förkyld och eländig.

Wilmer är också minst sagt gnällig just nu. Han kan inte vara själv två sekunder utan att gnälla och följa efter mig. Gärna dra i mina kläder! Jag höll på att bli tokig. Självklart fick han min förkylning med feber och dålig sömn på det.

Min snälla mamma erbjöd sig att komma och avlasta lite så hon kom i går och stannade över natten. Så jag har fått lite andrum och lite vila.




Idag hänger vi på balkongen, jag måste ju få lite sol fast jag är sjuk! :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. åh vad skönt med avlastning! här hemma gör man det mesta själv, trots förkylning. hmm ;)
    hoppas vi alla blir friska snaaaart. det är ju så sjukt tråkigt så jag tror jag smäller av.

    kram!

    SvaraRadera
  2. hoppas du blir frisk snart och det där med att dra i kläderna blir man galen på!

    SvaraRadera
  3. Jag är frisk men fan inte pigg. Har ju knappt ätit på flera dagar... Sååå trött... Och jag som måste plugga! :(

    SvaraRadera
  4. Fy för alla dessa sjukdomar! Krya på er =)

    SvaraRadera
  5. Jag känner igen det där.. usch för att vara sjuk :((

    Vi får ses när vi är tillbaka.. I maj :P

    Så glad påsk :) KRAM

    SvaraRadera