lördag 27 februari 2010

Tunisien


Nu har vi bokat en resa till Tunisien, vi hoppas på sol och värme! Vi har diskuterat lite fram och tillbaka och kom fram till att vi båda behöver lite sol och avkoppling innan bebben kommer och upptar all vår tid. Hoppas bara att vi har tur med vädret! Det är iaf runt 20 grader där så man slipper ju vinterkläderna. Ska bli spännade att resa till en helt ny världsdel, jag har aldrig varit i Afrika förut. Hoppas bara att det inte blir något problem med maten eftersom man är gravid. Vill inte bli magsjuk. :(

Det blir en ultra charterresa med Ving, vi har t.o.m. bokat all inclusive, det är första gången vi åker med all inclusive så det blir väl också en upplevelse.. För mig känns det som en utmärkt lösning just nu när jag är gravid, jag behöver inte gå allt för långt för att få mat. :) Vi åker redan om två veckor! Nu måste jag bara ringa barnmorskan och be om ett läkarintyg på engelska, på Ving rekommenderade de att man hade det med sig i fall det skulle bli några frågor på flygplatsen.

1 kommentar: