fredag 14 december 2012

Dove pure & sensitive

Jag är en buzzador vilket innebär att jag får chansen att prova på och tycka till om nya produkter. Jag har nu blivit utvald att buzza Dove's nya bodylotion från deras nya linje som  heter Pure & sensitive. Perfekt för mig som är supertorr och känslig! Speciellt nu på vintern. Jag fick hem ett paket med bodylotion som jag har börjat testa. Den är parfymfri, alkoholfri och är dermatologiskt godkänd. Jag gillar egentligen inte helt parfymfria produkter men jag gillar verkligen inte starkt parfymerade heller så hellre inget än för mycket. Jag har rätt känslig hud så jag kan verkligen inte ha alla produkter utan att få utslag eller bli supertorr. Jag tycker att den hittills är väldigt bra, den känns väldigt fet men går ändå bra in i huden så man varken känner sig torr eller kladdig efteråt, vilket jag tycker är bra betyg so far!

Vill du också få chansen att testa nya produkter? Bli en buzzador du med! Registrera dig här!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar