söndag 20 maj 2012

Inhandlat första plagget till nya babyn

Eftersom vi inte är hundra säkra på vad det kommer att bli för kön på nya babyn så har jag tagit det väldigt  lugnt med shoppandet. Men jag har även sparat allt efter Wilmer och jag har fått ärva en hel del från min storasysters döttrar så det är inte direkt brist på kläder.

Men i veckan fick jag med mig denna fina body från Lindex, tycker att den är supersöt! Tyvärr fanns den bara kvar i blått i stl 50, den gröna var snäppet finare tyckte jag.

Lindex Shop Online - Body
Bild från Lindex Shop Online.       

1 kommentar:

  1. Jag förstår verkligen att du vill ha bebis nu.. Been there done that typ :P
    Men snart så :)

    Och tack!
    Och visst går tiden fort.. alldeles för fort. Hoppas ni mår bra, många kramar

    SvaraRadera